יום שני, 11 ביולי 2016

פוקימון גו | פוקימון גו להורדה | מה זה פוקימון גו?

פוקימון גו הוא משחק הפוקימון החדש. נו טוב לא חדש, אבל אפליקציה חדשה שמתאימה גם ל- IOS וגם ל Android
ובכן, הנה הקישור להורדה ישירה של המשחק עם הסברים מהאתר של יצרנית המשחק נינטנדו.

הפעם, האפליקציה אתם תשוטטו במסע קסום בין העולם הוירטואלי לעולם האמיתי. זאת באמצעות מכשירי האייפון או אנדרואיד שברשותכם. פוקימון גו ידע להשתמש בטכנולוגית המיקום בסמארט-פון שלכם, ויעודד אתכם למצוא פוקימונים במרחב  האמיתי. לדוגמא: אם תפעילו את המשחק ותלכו בשדרות רוטשילד, יכול להיות שהמשחק יכוון אתכם לפנות שמאלה לרחוב נחלת בנימין, להמשיך ברחוב אז לרחוב לילינבלום, ושם בפינה ליד המדרגות למסעדת הויטרינה תמצאו פוקימון. 
בעבר סדרת משחקי הפוקימון לקחה השראה מהערים הפופולאריות בעולם כמו: ניו יורק או פריז, ומשחק פנטזיה זה התרחש שם, אבל כיום המצב כאמור השתנה, ועכשיו בכל מקום בעולם האמיתי ניתן יהיה לשחק במשחק!
לאורך השנים משחקי פוקימון עודדו קשרים חברתיים על ידי חיבור עם שחקנים אחרים. וגם הפעם פוקימון גו פורצת את הגבולות, ומנסה להעביר חוויה חברתית אחרת. זה בא לידי ביטוי בכך שהשחקנים יצטרכו לחקור את המרחב - השכונה שלהם, את השחקנים שבסביבתם ואת העולם שבו הם חיים כדי לגלות פוקימונים.
כדי להמחיש לכם את זה טוב יותר, ולהעביר לכם את החוויה - צפו בסרטון הבא:

לאפליקציה קיים מכשיר נוסף שיפשר לכם להנות מהמשחק מבלי להשתמש בסמארט-פון. הכלי נקרא פוקימון-גו-פלוס.

התוסף הזה מתחבר לסמארט-פון באמצעות ה-Bluetooth ומודיע לשחקן על כל מיני אירועים במשחק.
לדוגמה, אם יש פוקימון סמוך אליכם , הפוקימון גו פלוס יתחיל לרעוד ונורות הלד שבו יהבהבו. בנוסף, שחקנים יכולים לתפוס פוקימון או לבצע פעולות פשוטות אחרות על ידי לחיצה בתוסף זה. ראוי לציין שתוסף הפוקימון גו פלוס מיוצר על ידי ענקית יצרנית המשחקים נינטנדו.

ועוד קצת מידע, המשחק פוקימון גו הוא  פותח על ידי חברת Niantic. חברה זו נוסדה במקור על ידי google earth, יחד עם חברת נינטנדו - מחזיקת זיכיון פוקימון. 
ובפיתוח המשחק ניצלו את טכנולוגית ה-GPS. המשחק זוכה לבאז תקשורתי רחב בכל העולם ! אז אם אתם רוצים לשחק פוקימון גו, זה בחינם, זה כיף, וממכר גם לקטנים וגם לגדולים. תהנו, תלכו, תחקרו, ותרוויחו גם כושר טוב :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה